Verbetering en klachten
Introductie
In zorgcentrum Swaensborch maken we het u graag naar de zin. Daar doen we allemaal ons best voor. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Heeft u een idee hoe het beter kan? Heeft u een vraag of suggestie? Of wilt u een klacht indienen? Er zijn verschillende mogelijkheden om uw stem te laten horen.
Verbeterbus
Ziet u wat beter of anders kan? Vul uw idee in op het verbeterformulier en gooi het in de verbeterbus naast het Middelpunt. Dit is het informatiepunt bij de ingang van ons verpleeg-/verzorgingscentrum.
Klantonderzoek
Een keer per jaar houden we in zorgcentrum Swaensborch een klantonderzoek. Krijgt u de vraag om deel te nemen? Doe mee, want dit is uw kans om uw mening en uw ideeën door te geven.
Bewonersbijeenkomsten
Elke maand is er een bewonersbijeenkomst in Swaensborch. Wilt u informatie of heeft u vragen en opmerkingen? Tijdens deze bijeenkomsten kunt u uw stem laten horen.
Spreek erover met onze medewerkers
Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Praat er altijd eerst over met de betrokken medewerker, de coördinerend verpleegkundige of de teammanager. Voor opmerkingen, vragen, ideeën en suggesties kunt u ook terecht bij uw eerstverantwoordelijke verzorgende of de cliëntenraad.
Klachtencommissie
Bij Swaensborch zien we uw klacht als een kans om het nog beter te doen. Lucht gerust uw hart bij de medewerkers, teammanager of onze cliëntvertrouwenspersoon. We gaan serieus en open met uw klacht om en proberen er samen met u uit te komen. Lukt dat niet en wilt u geen bemiddeling door onze cliëntvertrouwenspersoon? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Evean. Stuur een e-mail naar klachtencommissie@evean.nl. Een brief sturen kan ook: Klachtencommissie Evean, Postbus 68, 1440 AB Purmerend.